Program Ochrony Kupujących

Dbamy o to, aby zakupy na Allegro były w pełni bezpieczne. Dlatego stworzyliśmy Program Ochrony Kupujących. Dzięki niemu odzyskasz pieniądze w przypadku ewentualnych problemów z zakupami.

Program Ochrony Kupujących

Jeśli zapłacisz za przedmiot, ale go nie otrzymasz, możesz odzyskać 100% jego wartości - nawet do 10 000 zł.

Jeśli przedmiot znacząco odbiega od opisu, również możesz otrzymać do 100% zapłaconej kwoty.

Dodatkowo zwrócimy Ci koszty przesyłki (do 100 zł), jeśli płatność została zrealizowana za pośrednictwem Allegro Finanse.


Wniosek o rekompensatę możesz złożyć między 14 a 180 dniem od daty zakupu.

Wystarczą tylko 3 proste kroki:

  1. Wypełnij formularz on-line

Masz aż pół roku na wypełnienie wniosku.

Jeżeli kupiłeś przedmiot na Allegro lub Allegro Lokalnie złoż wniosek i dołącz wymagane załączniki

  1. Rozpatrzymy Twój wniosek

Decyzję dotyczącą wniosku przekażemy Ci jak najszybciej, jak to możliwe (w ciągu kilku dni). Jeżeli coś będzie wymagało doprecyzowania - skontaktujemy się z Tobą.

  1. Wypłacimy Ci rekompensatę

W większości przypadków zwrot rekompensaty otrzymasz już w ciągu 7 dni (jeżeli jesteś Klientem Allegro Smart! zwrot otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych).


Staramy się jak najszybciej przekazać Ci rekompensatę. W większości przypadków zwrot następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.

Masz inne pytania? Skorzystaj z Pomocy Allegro.

Program Ochrony Kupujących

Szczegółowy regulamin Programu Ochrony Kupujących znajdziesz pod tym adresem.