Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościAllegro Protect to bezpieczne zakupy
* Wypłata środków nastąpi do 48 h po pozytywnym rozpoznaniu wniosku. Wniosek może zostać rozpatrzony negatywnie w przypadkach określonych regulaminem.
* Wypłata środków nastąpi do 48 h po pozytywnym rozpoznaniu wniosku. Wniosek może zostać rozpatrzony negatywnie w przypadkach określonych regulaminem.
W jakich sytuacjach pomoże Ci Allegro Protect?
Skorzystaj z Allegro Protect po zakończeniu rozmowy ze sprzedającym w Dyskusji. Pomożemy Ci, jeśli:
- przesyłka do Ciebie nie dotarła lub brakuje niektórych produktów
- sprzedający nie zwrócił pieniędzy po anulowaniu lub odesłaniu zakupu
- jeśli produkt był zniszczony lub niezgodny z opisem
oraz w innych, problematycznych sytuacjach.
Jak Allegro pomoże Ci w rozwiązaniu Twojego problemu?
Najczęstsze pytania
Pamiętaj, że problem najlepiej zgłosić poprzez kliknięcie Zgłoś problem w szczegółach zakupu. Jako Allegro będziemy śledzić Twoją Dyskusję ze sprzedającym. Jeśli w Dyskusji klikniesz w Poproś o pomoc Allegro - włączymy się do rozmowy i pomożemy w wyjaśnieniu sprawy ze sprzedającym. Jeśli problem zgłosisz bezpośrednio telefonicznie lub mejlowo sprzedającemu, to trudniej nam będzie Ci pomóc.
Po kliknięciu Zgłoś problem rozpoczniesz Dyskusję ze sprzedającym. Jeśli sprzedający nie rozwiąże Twojej sprawy w ciągu 14 dni, wybierz na dole ekranu Dyskusji opcję: Oznacz jako nierozwiązana. Wyślemy Ci link do krótkiego formularza online Allegro Protect.
Zgodnie z regulaminem Allegro Protect, nie udzielimy wsparcia, jeśli:
- odbierzesz produkt i zapłacisz w miejscu sprzedaży np. w sklepie, a nie przez Allegro
- Twoje konto na Allegro jest zawieszone (dowiedz się, kiedy możemy zawiesić konto)
- masz nieuregulowane płatności względem Allegro
- nie wypełnisz formularza Allegro Protect - nie będziemy w stanie bez tego rozpatrzyć Twojej sprawy
- kupiony produkt został zniszczony lub zgubiony przez przewoźnika. W takim wypadku o zwrot pieniędzy warto zwrócić się do przewoźnika
Szczegółowo o wykluczeniach przeczytasz w regulaminie.
Jeśli mamy pewność, że sprzedający nie jest wiarygodny, zablokujemy jego konto. Pieniądze za zakupy odzyskasz w uproszczony sposób, bez rozpoczynania Dyskusji ze sprzedającym. W szczegółach zakupu znajdziesz przycisk: Wystąp o zwrot pieniędzy. Przycisk prowadzi do formularza Allegro Protect. Wypełnij go, a my zajmiemy się resztą.
Jeśli zauważysz przy loginie sprzedającego informację: konto zawieszone, oznacza to, że w tym momencie sprzedający nie może wystawiać nowych ofert i wyjaśniamy z nim powód blokady. Nadal jest jednak zobowiązany do realizacji Twojego zakupu i rozwiązania sprawy w Dyskusji. W większości przypadków sprzedający, którzy mają zawieszone konto, realizują zakupy rzetelnie i terminowo.
Masz inne pytania? Skorzystaj z Pomocy Allegro.
Szczegółowe zasady Allegro Protect znajdziesz w regulaminie.