Program Ochrony Kupujących

Dbamy o to, aby zakupy na Allegro były w pełni bezpiecznie. Dlatego stworzyliśmy Program Ochrony Kupujących. Dzięki niemu odzyskasz pieniądze w przypadku ewentualnych problemów z zakupami.

Jeśli zapłacisz za przedmiot, ale go nie otrzymasz, możesz odzyskać 100% jego wartości, nawet do 10 000 zł. Jeśli przedmiot znacząco odbiega od opisu, odzyskasz od 50% do 100% zapłaconej kwoty. Zwrócimy Ci również koszty przesyłki (do 100 zł), jeśli zapłaciłeś za pośrednictwem usług płatniczych udostępnianych w Allegro.

Warunki skorzystania z Programu Ochrony Kupujących

Jednym z najważniejszych warunków skorzystania z Programu Ochrony Kupujących jest zgłoszenie sprawy na Policję i dostarczenie nam potwierdzenia zgłoszenia w odpowiednim terminie.

Program nie obejmuje następujących sytuacji:

  1. Sprzedaż odbyła się "poza Allegro" (np. jeśli kupisz przedmiot pomimo przegranej licytacji).
  2. Nie przestrzegasz zasad Allegro i/lub masz nieopłacone należności wobec serwisu.
  3. Twoje dane kontaktowe są błędne.
  4. Jesteś w trakcie prowadzenia Dyskusji zgłoszonej we Wsparciu pozakupowym w Allegro (Lista dyskusji).
  5. Twój zakup miał na celu nabycie towaru wadliwego lub niezgodnego z opisem.
  6. Otrzymałeś inne środki rekompensujące stratę związaną z przedmiotem objętym POK (np. zwrot pieniędzy od sprzedającego lub rekompensatę w związku z ubezpieczeniem karty kredytowej).
  7. Oferta nie była zgodna z Regulaminem Allegro i/lub przedmiot znajdował się na liście towarów zakazanych.
  8. Sprzedający otrzymał od Ciebie zapłatę gotówką za przedmiot przy odbiorze osobistym przedmiotu.
  9. Miejsce odbioru towaru znajdowało się poza granicami Polski.
  10. Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika.