Program Ochrony Kupujących

Dbamy o to, aby zakupy na Allegro były w pełni bezpieczne. Dlatego stworzyliśmy Program Ochrony Kupujących. Dzięki niemu odzyskasz pieniądze w przypadku ewentualnych problemów z zakupami.

Program Ochrony Kupujących

Jeśli zapłacisz za przedmiot, ale go nie otrzymasz, możesz odzyskać 100% jego wartości - nawet do 10 000 zł.

Jeśli przedmiot znacząco odbiega od opisu, również możesz otrzymać do 100% zapłaconej kwoty.

Dodatkowo zwrócimy Ci koszty przesyłki (do 100 zł), jeśli płatność została zrealizowana za pośrednictwem Allegro Finanse.


Wniosek o rekompensatę możesz złożyć między 14 a 180 dniem od daty zakupu.

Wystarczą tylko 3 proste kroki:

  1. Wypełnij formularz on-line

Masz aż pół roku na wypełnienie wniosku. Uzupełnij formularz i dołącz wymagane załączniki.

  1. Rozpatrzymy Twój wniosek

Decyzję dotyczącą wniosku przekażemy Ci jak najszybciej, jak to możliwe (w ciągu kilku dni). Jeżeli coś będzie wymagało doprecyzowania - skontaktujemy się z Tobą.

  1. Wypłacimy Ci rekompensatę

Rekompensatę wypłacimy na wskazany przez Ciebie rachunek w ciągu 7 dni roboczych od chwili, gdy pozytywnie zweryfikujemy komplet przesłanych przez Ciebie dokumentów.


Staramy się jak najszybciej przekazać Ci rekompensatę. W większości przypadków zwrot następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.

Masz pytania? Napisz do nas. Nie zostawimy Cię z problemem.

Program Ochrony Kupujących

Szczegółowy regulamin Programu Ochrony Kupujących znajdziesz pod tym adresem.